Het vertrek - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

02 Mei 2013 | Nederland, Rijswijk

De avond voor ons vertrek. We zijn er klaar voor, denken we.
De afscheidsfeestjes zijn geweest en de knapzakken gepakt.
De nieuw bakken oude backbakkers gaan ervoor.
Morgen 3 mei brengt de koninklijke vogel ons naar het land van onze nieuw koningin.
Onze reis zal beginnen in Buenos Aires en met wat geluk dansen we zaterdag de tango. In de koninklijke vogel hebben we nog alle tijd om Spaans te leren, dachten we zo.
We zullen proberen deze blog gedurende de 92 dagen dat we in Zuid Amerika zijn te voorzien van tekst, al dan niet begrijpelijk, en foto's.

• 02 Mei 2013 - 22:03

Agnetha:

Lieve lieve Nique en Brigitta,
    Heel erg veel plezier. Doe voorzichtig maar geniet er vooral van. Wij gaan jullie blog volgen! En natuurlijk af en toe ff skypen als het lukt. Dikke kus van ons en de kids. xx

• 03 Mei 2013 - 01:18

Alida Batelaan:

Nogmaals heeeeel veel plezier! Ga er lekker van genieten! En plaats vooral veel mooie foto's.. ik ga jullie volgen.. de eerste twee maanden het actiefst denk ik hihi Liefs

• 03 Mei 2013 - 06:26

Olivia:

Bon voyage lieve Pietje en Monique! Leuk dat we jullie belevenissen ook hier kunnen volgen. Veel plezier!!! Liefs en kussies xxx

• 03 Mei 2013 - 06:41

Ron:

heel veel geluk en veel plezier meiden, kom veilig terug maar geniet van alles.xxxxxxx Ron

• 03 Mei 2013 - 08:37

Jennifer:

Hoi brigitje!!

heeeeeeeeel veel plezier!!!
    ben jaloers!

Lekker genieten van al het moois... en veel foto's maken!!

Dikke kus en pas op jullie zelf!

Liefs jenny xxxx

• 03 Mei 2013 - 08:59

Janto:

Piet, sipiet.....goede reis, veel plezier en geniet van jullie grote avontuur!!!!

• 03 Mei 2013 - 09:25

Claire:

Pietje en Monique, voorzichtig en heel veel plezier. Wij zullen hier heel veel plezier beleven en genieten van jullie reisverslagen!xx

• 03 Mei 2013 - 10:08

Maureen:

Succes met de Tango en de Spaanse lessen! Kijk uit naar jullie reisverslagen én foto's. Ben poco jaloers hoor. Have fun!!

• 04 Mei 2013 - 11:39

Esmeralda, Robin Y Sophie :

Hola chicas,
    Disfruta el viaje, disfruta la vida, disfruta esta experiencia :)
    Te echamos de menos !
    Un abrazo fuerte XXX

• 05 Mei 2013 - 15:54

Merel Hazelhoff:

Geniet dames!! ik ga jullie blog zeker volgen! :)
    kus vanuit een BLOEDheet Beijing.. :)

• 07 Mei 2013 - 18:05

Arnold Bezuijen:

Heel veel plezier, geniet ervan. Dit zijn de dingen die het leven leuk maken.

• 01 Augustus 2013 - 09:39

Marijke De Lange: