Vertrek vanuit BA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit BA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit BA

Door: Brigitta

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Mei 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Vandaag de tickets gekocht voor de ferry naar Uruguay, waar wij 2 dagen verblijven.
Voor een ieder die meegeleefd heeft, de zak is binnen, yiehaaa... Het is nogal wat voor een vrouw met kledingkasten vol, het met 2 kledingstukken te doen.
Buenos Aires is prachtig, druk, hectisch maar schitterend. Grandeur van weleer, maar ook mega vernieuwende architectuur. Bijzondere wijken zoals Ricoleta. Uiteraard even wezen kijken op het kerkhof waar Eva Perron ligt. Voor de liefhebbers, het perceel naast haar is "se vende". De wijk San Telmo, met zijn vele antiek winkels en bijzondere markt, tot laat in de avond(heerlijke coctails!!). De wijk Boca, met zijn gekleurde woningen, en de tango dansers op straat. Gisteren de hop on bus genomen, want onze voetjes waren te moe. Door de galeria Pacifico gewandeld, welke bekend staat om zijn fresco's. Kopje koffie gedronken in cafe Tortoni, waar niet de meest minst bekende personen hebben genoten van dat zelfde kopje koffie.
Vandaag de grote uitdaging om onze rugzakken op de rug te hijsen en daarmee de metro in te stappen. Het spitsuur vermijdend, anders past het zeker niet. Jullie gaan het zeker horen! Voor nu ciao en liefs van ons...

• 07 Mei 2013 - 17:29

Lenny:

Hey meiden,
    Wat een leuke verhalen om te lezen, op die manier ben ik er toch een beetje bij. Vind het echt heel stoer wat jullie allemaal doen en wat een ervaringen allemaal. Als ze bij het NOS journaal nog Zuid-Amerika verslaggevers zoeken, stuur ik jullie cv door!

Hasta luego!
    XXX

• 07 Mei 2013 - 17:31

Michelle :

On y vas! of zoiets

• 07 Mei 2013 - 18:00

Marijke:

Oh ik waan me weer in die geweldige stad als ik jullie verslagen zo lees! Leuk en fijn dat B haar rugzak terugheeft. Veel plezier en ik houd jullie in de gaten ;-)

• 07 Mei 2013 - 20:24

Agnetha:

Wat fijn dat de rugzak terecht is. Nu kan het echte genieten beginnen. Ben heel benieuwd naar jullie eerste reisfoto'tjes! Veilige reis naar Uruguay. xx Agneet

• 07 Mei 2013 - 20:37

Patries:

Meiden,
    Het klinkt weer goed!!!!
    Succes met de bagage op de rugzak op de rug!!!
    Dikke knuf!

• 07 Mei 2013 - 20:37

Patries:

Meiden,
    Het klinkt weer goed!!!!
    Succes met de bagage op de rugzak op de rug!!!
    Dikke knuf!

• 08 Mei 2013 - 07:08

Olivia:

Wat superleuk geschreven weer jullie verslagen!! Tnx voor het laten meemaken -en genieten zo. Nu al n heel avontuur en benieuwd naar jullie volgende update ;) Liefs en geniet ervan ladies! X

• 08 Mei 2013 - 08:01

Narijke De Lange:

He dochter...................................

• 08 Mei 2013 - 08:16

Alida Batelaan:

Ik ging ff googelen op Eva Peron, is ze op 7 mei geboren! Waren jullie er gisteren? Fijn dat de tas terecht is, tis niet erg om met minder te doen maar helemaal niks is wel errug weinig! Geniet!!