Beunos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu Beunos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu

Beunos Aires

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

06 Mei 2013 | Argentinië, Buenos Aires

We zijn er, in het land en vooral stad van de tango.
Over de vlucht praten we niet, was lang. 14 uur je zit vlees testen valt niet mee.
De aankomst, hebben we het niet over. Na 2 uur wachten blijken we maar 1 rugzak meer gekregen te hebben van Schiphol. En de schrijver is haar pinpas vergeten, dan maar creditcard.
Het welkom in de hostel is vriendelijk, de bedden (stapel) goed te doen. De douche meer dan goed.
We slapen heerlijk maar zijn heel vroeg (lees 4 uur) al op en gaan om 8 uur al de stad verkennen.
Dag 1 lopen we de vierdaagse maar zien veel. Plaza de Mayo, waar een demonstratie is om wiet te legaliseren, en bekijken Causa Rosado en bezoeken musea. De dag is uitputtend.
Omdat we nog niet weten wanneer Brigitta haar rugzak zal komen doen we niets meer dan 1 dag per keer plannen en leven uit de rugzak die we wel hebben. Morgen weer een dag en we gaan toch voorlopig niet naar huis.
En omdat de wifi in de hostel ons in de steek heeft gelaten op dag 1, drinken we veel koffie. Met wifi spots.
Het weer is goed en de zon is er iedere dag. Genieten dus. Morgen zien we wel weer. Voorlopig nog in Buenos Aires.

• 06 Mei 2013 - 19:12

Marcel Pellicaan:

Leuk om te lezen dat het vooralsnog redelijk goed gaat. Voor de terugreis zou ik alvast maar wat zitvlees kweken.. ;-)
    Ik begreep dat door een computerstoring op Schiphol de bagageafhandeling handmatig moest. Tenminste dat zei het NOS journaal. Waren jullie toch indirect in het nieuws..
    Geniet ervan en ik kijk uit naar jullie volgende blog.

Liefs!

• 06 Mei 2013 - 20:32

Alida Batelaan:

Tja.. lang wachten, veel zoeken en veel zitten hoort bij reizen :) Maar daar krijg je heel veel moois voor terug!! Eerste dagen ff acclimatiseren.. komt het helemaal goed! Geniet!!

• 06 Mei 2013 - 23:17

Patries:

Hoi lieverd. Is de rugzak al terecht? Ziet ernaar uit dat het een heel avontuur gaat worden!!! Xxx

• 07 Mei 2013 - 09:34

Denise:

hoi lieve dames,

leuk te lezen dat jullie het naar je zin hebt, en dat het zitvlees nu eelt op de voetjes wordt hihi.
    hoop dat je baggie er is vandaag en geniet lekker, ik lees jullie verhalen wel vanuit me luie stoel -:)
    veel plezier met z'n 2tjes

• 07 Mei 2013 - 10:40

Gina:

He luitjes,

Al wat opgeschoten met de info die ik Piet heb geappd ?
    Wat een toestand zonder die tas zeg.
    Hopelijk komt hij vandaag aan dat vertelde de dame van KLM me wel.
    Hoor jullie dikke xxx