Colonia del Sacremento, Uruguay - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu Colonia del Sacremento, Uruguay - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Monique Vlugt - WaarBenJij.nu

Colonia del Sacremento, Uruguay

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

09 Mei 2013 | Uruguay, Colonia del Sacramento

Dinsdagavond 7 mei hebben we de ferry van Beunos Aires naar Colonia del Sacremento Uruguay genomen. In het pikdonker overgevaren. Helaas niets gezien. En omdat wij in het donker arriveerde ook niets gezien van het stadje. Omdat de leeftijd ook wat te wensen begint over te laten aan de ogen was het zoeken van de weg niet aan ons besteed. Na 2 blokken verkeerd lopen uiteindelijk de juiste route gevonden. Valt niet mee op leeftijd zijn en dan zo een zware knapzak dragen. Helemaal klaar met de dag in checken bij onze bed en breakfast. Mooie locatie en een heerlijk bed.
Gezien onze eerste 4 dagen lopen hebben we besloten om hier 2 dagen rustig aan te doen. Er is naast het historisch centrum weinig te zien. Het is hier dan ook vooral erg rustig en mooi. Geen verkeerslichten die ons, en andere weggebruikers, hinderen. We lopen dan ook graag midden op de weg.
We genieten van de rust en de stilte en vooral van het mooie uitzicht om ons heen. De zon doet goed zijn best en we hangen dan ook vooral op terrasjes.
Brigitta schiet nog even de nodige plaatjes voor thuis en we leggen de auto;s met begroeiing vast.

Morgen doen we het nog rustig aan en vertrekken aan het einde van de middag weer met de ferry naar Buenos Aires om daar op de nacht bus naar Iquazu te gaan. We zullen eerst de Argentinie kant doen en daarna de Braziliaanse kant. Hebben we er mooi weer een paar stempels bij in ons paspoort. Zo hebben we dan in een week straks 4 landen gedaan.

groetjes van ons.

• 09 Mei 2013 - 00:27

Agnetha:

Nice! de foto's staan erbij! Beentjes en voetjes rusten is ook niet erg. Geniet er lekker van als het niet hoeft! Jullie moeten nog 3mnd! Fijne dag morgen en fijne terug reis naar BA. xx

• 09 Mei 2013 - 00:29

Arnold Bezuijen:

Leuk om jullie reisverslag te lezen. Tja met die leeftijd je
    bent zo jong als je je voelt.
    Veel plezier en geniet er intens van!!!